Teise põlvkonna revitalisant EX120. 20% rohkem revitalisaanti kontsentratsioon võrreldes bensiinimootori taastamisgeeliga tuubis.
Töötluse peamised tulemused
- Hõõrduvate detailide kulumi taastumine ja kaitse;
- Detailide geomeetria taastumine;
- Hõõrdeteguri vähenemine 100 - 300 korda;
- Tühikäigul kütusesääst kuni 30%;
- Õlirõhu suurenemine;
- Silindrites kompressiooni võrdsustumine ja suurenemine;
- Mootori võimsuse viimine tasemele 100%;
- Müra ja vibratsiooni vähenemine 10 korda;
- Võimalus sõita avariilise õlilekke korral kuni 300 km;
- CO ja CH vähenemine väljalaskegaasides 2 - 10 korda;
Töötluse peamised eelised
- Mootorit ei ole vaja lahti võtta;
- Mootori töö paranemine juba pärast 50 - 100 km läbimist;
Mootori töötlemine, milles on 3 - 10L õli (3 pritsi)
1 Samm
- Soojendada mootor töötemperatuurini;
- Tühjendada ühe pritsi sisu mootori õli sissevalamise avausse
- Käivitada mootor ja lasta tühikäigul töötada 5-10 minutit
2 Samm
- Toimida pärast 100 - 250 km läbisõitu samuti (suurem läbisõit on lubamatu!)
- Võimalik on töötluse teostamine pärast 4 tunnist tühikäigul töötamist (200 km läbisõidu ekvivalent)
3 Samm
- Toimida pärast 100 - 250 km läbisõitu samuti (suurem läbisõit on lubamatu!).
- Pärast 1500 km üldist läbisõitu, arvates esimese etapi algusest, loetakse töötlus lõppenuks.
Märkus: Uute autode (läbisõiduga kuni 20 000 km) töötlemiseks piisab 1 etapist.
Kaitsekihi aktiivsus on 100 000 km, pärast on sovitatav uuesti mootori töödelda.
Doseerimine
Õli kogus süsteemis (l) |
Pritside arv (8ml), шт |
Töötluse skeem |
Pritside arv uutele autodele |
3-10 |
3 |
1+1+1 |
2 |
11-20 |
6 |
2+2+2 |
4 |
21-30 |
9 |
3+3+3 |
6 |
Pakend:
8 ml, prits-aplikaator