Teise põlvkonna geel-revitalisant EX120 kõikidele tüüpidele diiselmootoritele. Revitalisandi sisaldus on 20% suurem võrreldes Diiselmootori taastamis geeliga tuubis.
Töötluse peamised tulemused
- Hõõrduvate detailide kulumi taastumine ja kaitse;
- Detailide geomeetria taastumine;
- Hõõrdeteguri vähenemine 100 - 300 korda;
- Tühikäigul kütusesääst kuni 30%;
- Õlirõhu suurenemine;
- Silindrites kompressiooni võrdsustumine ja suurenemine;
- Mootori võimsuse viimine tasemele 100%;
- Müra ja vibratsiooni vähenemine 10 korda;
- Võimalus sõita avariilise õlilekke korral kuni 300 km;
- CO ja CH vähenemine väljalaskegaasides 2 - 10 korda;
Töötluse peamised eelised
- Mootorit ei ole vaja lahti võtta;
- Mootori töö paranemine juba pärast 50 - 100 km läbimist;
Mootori töötlemine, milles on 3 - 10L õli (3 pritsi)
1 Samm
- Tühjendada ühe pritsi sisu mootori õli sissevalamise avausse
- Käivitada mootor ja lasta tühikäigul töötada 5-10 minutit
- Sõita vähima võimaliku koormusega 10 km (mitte rohkem kui 2700 p/min)
2 Samm
- Toimida pärast 100 - 250 km läbisõitu samuti (suurem läbisõit on lubamatu!)
- Võimalik on töötluse teostamine pärast 4 tunnist tühikäigul töötamist (200 km läbisõidu ekvivalent)
3 Samm
- Toimida pärast 100 - 250 km läbisõitu samuti (suurem läbisõit on lubamatu!)
- Pärast 1500 km üldist läbisõitu, arvates esimese etapi algusest, loetakse töötlus lõppenuks
Märkus: Uute autode (kuni 20000 läbisõiduga) töötlemiseks piisab 1 etapist.
Kaitsekihi aktiivsus on 100 000 km, pärast on sovitatav uuesti mootori töödelda.
Õli kogus süsteemis (l) |
Pritside arv (8ml), шт
|
Töötluse skeem |
Pritsid
e arv uutele autodele
|
3-10 |
3 |
1+1+1 |
2 |
11-20 |
6 |
2+2+2 |
4 |
21-30 |
9 |
3+3+3 |
6 |
Pakend:
prits-aplikaator, 8 ml